شرمیست در نگاه ِ من؛ اما هراس نه
کم‌صحبتم میان شما، کم حواس نه!

چیزی شنیده‌ام که مهم نیست رفتنت
درخواست می‌کنم نروی، التماس نه!

از بی‌ستارگیست دلم آسمانی است
من عابری«فلک»زده‌ام، آس و پاس نه

من می‌روم، تو باز می‌آیی، مسیر ِ ما
با هم موازی است ولیکن مماس نه

پیچیده روزگار ِتو ، از دور واضح است ا
از عشق خسته می شوی اما خلاص نه...!

#کاظم_بهمنی

پ.ن:
- چه وضعیه
- این چند وقت چندتا سریال مختلف دیدم، سریال لوسیفر رو هم الان دارم میبینم، اولش حس کردم اونقدر ها هم عالی نیس ولی یه سری حرفاشون داره برام جالب میشه (گفتم از برنامه هام بی اطلاع نباشید ،والا )
- یه وقت هایی بین پدر خوب و بد بودن برام چالش بوجود میاد، نمی‌فهمم الان کدومشم ولی می‌دونم کاری از سر لج بازی با بچه ام انجام نمیدم. تا حالا کسی نبوده منو واسه خودم تعریف کنه، اینکه چه جور آدمی ام. تعارف که همه میکنن ولی کسی آیینه نبوده.
- اینکه فکر میکردم قدرت تخیلم رو از دست دادم اینطور نیست، بلکه شروع فرایند خوابیدنم با تخیلاته.
- بازم اون چیزی که باید رو نگفتم