ای‌کاش در مراتبِ کُفرم ثبات بود..‌.

من خسته‌ام ازین "منِ" دیندارِ پاره‌وقت!!


گاهی خلیفه‌ایم و زمانی خلافکار،

بر دوشِ ما چه می‌کند این بارِ پاره‌وقت!

#حسین_جنتی 


پ.ن:

- وقتی داری یه رابطه ای رو خراب می‌کنی حتما یه نکته ای رو باید بدونی، هیچ وقت دیگه نمی‌تونی مثل قبلش کنی، حواست باشه، به خراب کردنش می‌ارزه یا نه...

- آره، انقدر توی ذهنم لگد نزن، مشکل فهم ام از عشق بود، ولی همین مشکل زندگیم رو نابود کرد. یه اشتباه و پایان یک زندگی، همینقدر بی رحم

- انقدر حذف کردن آدم های سمی ترند شده انگار اینکار آب خوردنه، اگه اون آدم سمی تا حدی خودت باشی یا من قبلی ات باشه به راحتی گفتنش نیس، میشه مثه این خوره ذهنی که داره نابودم می‌کنه

- دو هفته اس تقریبا که این مریضی خسته ام کرده، خسته بودم، خسته تر

- درسته که حس خودنابودگریم همیشه زیر لایه افکارم با یه رنگ جیغی وجود داره، ولی همه ماجرا نیست ، که اگه فقط همین بود که تا الان تموم شده بود

- دنبال یه تراپیستم ولی یه مورد درست درمون گیر نمیاد، اینم شانس مایه

- چی میگی آخه، توی چه دنیایی سیر می‌کنی تو، من چی میگم تو کجایی؟ اصن نمی‌فهمی وضع ام رو؟ تازه میگی یه بچه دیگه می‌خوام؟ گرفتی ما رو؟ 

- چل شدم، با اشیا درد و دل می‌کنم 🥲، با یه شعله، اون میسوزه منم دود و آه ، اون لااقل گوش میده و تفسیر به رای نمی‌کنه، اون لااقل همیشه هست، اونو میبینم حس خوبتری میگیرم تا...