اتفاقا عشق یعنی راه را گم کرده باشی
اشتباهی را برای بار چندم کرده باشی
اتفاقا بهتر است از چشم عاقلها بیفتی
کارهای بر خلاف میل مردم کرده باشی

#علی_ثابت قدم

پ.ن:

- با صدای شهاب مظفری گوش بدید به فیض اکمل برسید.

- از آخرین پستم خیلی گذشته، نه صرفا به خاطر مزخرف شدن "بیان" و هر روز داغون شدنش، بلکه به خاطر هر روز داغون شدن خودمونه 😢

- این مدت خیلی فیلم ها دیدم (چرا لیستش کنم آخه 😒)، چندتا کتاب نیمه کاره گذاشتم و مدت هاست سایتم رو بروز نکردم با اینکه وقتش رو دارم 🙄

- یه چیز سیری ناپذیر آدما اینه که کلا سیری پذیر نیستن، نه واقعا ها، شاید این حرف شعاری رو خیلی شنیدیم که پول خوشبختی نمیاره (آره حتما...) ولی معنی جمله این نیس که بی پولی خوشبختی میاره یا حتی این معنی رو هم نمیده که پولدارها خوشبخت نیستن، بلکه خوشبختی لذت بردن از داشته هاس و دنبال بهتر کردن زندگی بودن بدون کم کردن لذت آنی زندگیه

- نمونه بارزش اینه که دنبال یه چیزی هستی که بهش برسی، مثلا خونه، مثلا ماشین و بهترین مثلا عشق، دنیا رو رها میکنی تا به هدفت برسی، همه تلاشت میشه هدفت، همه امیدت میشه هدفت، غافل از اینکه داری داوطلبانه خودت رو نابود میکنی 😱

- بهش رسیدم که میگم 😪

- یه حس کرختی و بی حسی نسبت به زندگیم دارم، همه ته مونده زندگیم رو توی مشتم جمع کردم که جلوی پسرم کم نیارم، میدونم پدر بودن مسئولیت بزرگیه، همینطور مادر بودن فرقی نداره، وقتی یکیشون میشی دیگه فقط خودت نیستی که برای خودت تصمیم بگیری، که اگه اینطور بود شاید قبل‌تر ها تمومش میکردم

- نکته مثبتی وجود نداره، همه چیز هاله ای از ابهام، با معنی خوشی بیگانه شدم، حس بی حسی