سینه پر شورم و آواز را گم کرده ام

بال و پر دارم ولی پرواز را گم کرده ام


پ.ن: 

- من مگه چند سالمه که اینجوری افتادم از پا, 

من مگه چند سالمه که اینقده قلبم خسته اس... (آهنگ)

- انگار که داخل خوابم گیر افتادم، هرچقدر میخوام فریاد بزنم نمیتونم ...

- دلم میخواد واسه یه مدت موهای سرم رو تیغ بکشم، دلم میخواد سرم سبک بشه، البته اگه بزارم یه مدتی هم بگذره با این ریزش مویی که گرفتم خود به خود عملی میشه 🥲

- حوصله محصولات جدید گذاشتن برای سایت رو ندارم، نه فقط سایت کلا هیچ حسی وجود نداره که نسبت بقیه حس ها تفاوت و اولویت ایجاد کنه، هرچند بازی کردن با بچه ام رو نمیتونم بی تفاوت ازش بگذرم، هرچی نباشه تنها علت زندگیمه 

- امروز بردیمش ازش آزمایش دوره ای بگیریم (سه سالشه) گفتم حالا چیکارکنم گریه نکنه، بچه فقط موقع وارد کردن آمپول یه اخم کرد و بعدش فقط به سرنگ نگاه می‌کرد، حتی یه قطره اشکم نریخت. بعضی کارهایی که می‌کنه و مستقل بودنش رو فوق‌العاده دوست دارم و بعضی وقت ها فکر میکنم شاید اونقدر ها هم نگران نبودن منم نشه، نمی‌دونم ولی حس میکنم هنوز زوده بدون پدر بودن رو تجربه کنه و بعضی وقت ها هم برعکس، میگم شاید تا هنوز چیزی متوجه نمیشه براش راحتتره، نمی‌دونم، خسته ام و فقط به خاطر اونه که ادامه میدم.شایدم دلیل تراشی میکنم و جربزه کاری غیر از ادامه دادن رو ندارم.

- چی بودم، چی میخواستم و به چه روزی رسیدم