با چنیـن عالمی کـه من دارم

یک قدم تا تلف شدن دارم


لا بـه لای تمام پستـی ها

من منم ها و خودپرستـی ها


یک نـفر اهل سوز می خواهم

مادرم را هنـوز می خواهم ... !

#علیرضا_آذر


پ.ن:

- لعنتی یه چیزی فهمیدم که افتضاحتر شد، من حتی نمیتونم با خودم صادق باشم 😞 اینکه خودم رو نسبت به هرچیزی بی تفاوت نشون میدم انگار واقعا اینجور هم نیست، انگار فقط تظاهرِ. نمونه بارزش اینه که یه وقتایی با یه جمله مدتها به هم می‌ریزم، با اینکه واقعا هم چیز مهمی نیست مثلا جای پارک ماشین 😐 😑 چه اهمیتی داره آخه

- احساس میکنم روحم (اگه همچین چیزی باشه) توی اعماق بدنم یه گوشه کز کرده و معلوم نیس دنبال چی میگرده و میخواد چی کار کنه، نه میخواد پر بزنه بره که شرح حالش میشه این بیت

حالِ من حالِ اسیری است که هنگامِ فرار

یادش آمد که کسی منتظرش نیست، نرفت

و نه میدونه بمونه و چی کار کنه. یه دور تسلسل گیج کننده

- چه آهنگ هایی این موقع شب داره پلی میشه، هرکدوم یه حس متفاوت، الانه که تسمه تایم پاره کنم