ساکت شدی هیچکی درونت رو نمی‌فهمه

ذهن خودت هم چند و چونت رو نمی‌فهمه


مثل خدا با درد تنهاییت خو کردی

پیغمبرت حتی زبونت رو نمی‌فهمه


تو تخت‌جمشیدی یه غول لخت که هیچکی

درد نبود سرستونت رو نمی‌فهمه


تو بیدی نیستی که با این بادا... «این بادا»؟!

این باد سرگردون جنونت رو نمی‌فهمه


وقتی تشنج می‌کنی حتی خدای بم

پس‌لرزه‌های واژگونت رو نمی‌فهمه


اما تو گرگ باد و بارون‌دیده‌ای هر چند

یعقوب هم دیگه نشونت رو نمی‌فهمه


برگرد خونه استراحت کن تو بیماری

تهران که قرصای گرونت رو نمی‌فهمه


مثل خروس بی‌محل و غرغرویی که

نصف شبی هیچکی اذونت رو نمی‌فهمه


محکومِ بودن با توام مثل کلاغی که

راه فرار از آسمونت رو نمی‌فهمه


#سمیرا_فرقانی


پ.ن:

- رازی نهفته در پس حرفی نگفته است/ مگذار درد دل کنم و دردسر شود

- البته راز نیس و به خودت هم گفتم و چه زیبا اشتباه برداشت کردی!؟ یکبار مجبور میشم اینجا هم بگم ولی الان نه، به اندازه کافی گیج و ویج هستم 😐

- مدتی هست که توی توییتر یه آقایی رو دنبال میکنم، کارش نمیشه گفت فقط پیشگوییه ولی یه جورایی واسه من که از علمش سردرنمیارم همینه. با استفاده از صورت های فلکی آینده رو بازگو میکنه، صاحب زمان رو معرفی میکنه و اتفاق های جهان رو شرح میده. نمونه اش واسه اینکه کف بالا بیارید اینه که قبل اینکه وضع دلار انقدر بالا بره پیش‌بینی کرده بود با همین کم و زیاد شدن هاش و حالا واقعا همونطور شد، یا قضیه جنگ ارمنستان و آذربایجان، اعتقاد داره اگه این جنگ اون جنگ منطقه ای باشه که پیش‌بینی کرده تا سال 2026 ادامه داره و کی فاتح جنگ میشه؟ روسیه 😐 که قسمت های شمالی ایران رو هم شاملش میشه

تازه این اولشه چون بعدش جنگ جهانی سوم رخ میده 😰

- فرض کنید این آینده اس و ازش خبر دار شدید؟ چه حسی دارید؟

- یه قرار درونی گذاشته بودم که سعی کنم حس های خوبی که توی این روزا اتفاق می افته رو بنویسم شاید یکم تاثیر مثبت داشته باشه واسم. خب تنها نکته مثبت این چند روز اینه که وقتی می خوابم نیازی نیست نگران باشم وقتی بالشت رو برعکس میکنم اونورش خنک باشه، چون خیلی سرد شده 😅، دیگه چیزی وجود نداشت 😞